Kolla den här tråden...

Sv: Kolla den här tråden...

Tyvärr inget nytt under solen att "engelskridare" har synpunkter på westernryttares ridning och utrustning.

Märkligt att det sällan är tvärtom.

mvh Eva

Tyvärr inget nytt under solen att "engelskridare" har synpunkter på westernryttares ridning och utrustning.

Märkligt att det sällan är tvärtom.

mvh Eva

:bow:

Mustang; Var en bättre människa själv och strunta i dom. Huvudsaken är att DU vet vad DU gör för din häst :)

äh, vad ska man med en välsittande sadel till? Huvudsaken är väl att den är mjuk åt ryttarrumpan? :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Shaggy
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Squie
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka