E

Egonson

Om man högerklickar i internet-fönstret kommer det bla upp en flik som heter "Kodning".
Där ska "Västeuropeiska (Windows)" vara markerad för att det ska gå att visa internetsidor.
Men nu har det börjat hoppa ned till "Västeuropeiska (ISO)", av sig självt, vilket betyder att jag måste ändra tillbaka till Windows varje gång jag öppnar en ny sida, annars kan jag inte se bilder,olika teckensnitt osv..

Det är väldigt enerverande.. :crazy:

Det hjälper inte att jag markerar "Auto-Select" eller avmarkerar det. Det gör ingen skildnad,det hoppar tillbaks..
 
Jag har västeuropeiska (ISO) och det funkar bra för mig. Men du borde väl kunna ställa in sånt under Internet-alternativ?
 
Konstigt, för på min dator fungerar det inte alls med ISO.
Som jag sa förut kan jag inte se bilder och annat, inga ramar, bara ett teckensnitt vilket är Times New Roman osv.
Har kollat där på internet alternativ men inte hittat något som verkar vara relaterat till kodning och sånt :confused:
 
Har också västeuropeiska (ISO) och har aldrig haft en tanke på att det skulle varit nåt annat, det fungerar bra ändå!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
667
IT & mobiler Alla å, ä och ö blir tomma rutor i min kalender som jag lyckats lägga in på hemsidan. Om jag går på Visa --> Kodning och byter från...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp