Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gammal plåtburk från loppis? Jag köpte ett set med tre muminburkar på en loppis. Jag har inte alltid knäckebröd hemma, men en av burkarna passar fint till ett litet knäckebrödspaket så när jag köper brukar jag lägga paketet i denna .Hade velat ha en fin låda att ha bröd i den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.
Vad har ni?
Åh vi hade en när jag var liten i orange plast som jag tror du skulle älskat! Riktig retro var denHade velat ha en fin låda att ha bröd i den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.
Vad har ni?
Gammal plåtburk från loppis? Jag köpte ett set med tre muminburkar på en loppis. Jag har inte alltid knäckebröd hemma, men en av burkarna passar fint till ett litet knäckebrödspaket så när jag köper brukar jag lägga paketet i denna .
Jag har dessa! Är väldigt nöjd och det bästa är att de går att stapla om det behövs.
Hade velat ha en fin låda att ha bröd i den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.
Vad har ni?
Jag köper runda knäckebröd. Just nu recyclar jag pepparkaksburkar, men funderar på den här:
https://www.leksands.se/produkt/kurbitsburk/
plåtburk retro gevalia - Bing imagesDen gamla plåtburken jag hade som barn, den med Hans o Greta o Häxan på. Den rymmer nästan ett 2 pack Wasa Sport i alla fall.
Det är skönt att ha bröd i plåtburkar då jag hoppas att inga eventuella kryp kan ta sig in. Inte för att jag har några, men ifall....
Också jättefin, varifrån?