Knäckebröd förvaring?

pepp

Trådstartare
Hade velat ha en fin låda att ha bröd i :) den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.

Vad har ni?

Jag gillar plåtburkar, så jag har en sån här till mitt hårtbröd. Det finns massa olika modeller på plåtburkar om du googlar eller kolla tradera :up:
1621677871106.webp

Hade velat ha en fin låda att ha bröd i :) den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats.

Vad har ni?
Gammal plåtburk från loppis? Jag köpte ett set med tre muminburkar på en loppis. Jag har inte alltid knäckebröd hemma, men en av burkarna passar fint till ett litet knäckebrödspaket så när jag köper brukar jag lägga paketet i denna :) .

Gammal plåtburk från loppis? Jag köpte ett set med tre muminburkar på en loppis. Jag har inte alltid knäckebröd hemma, men en av burkarna passar fint till ett litet knäckebrödspaket så när jag köper brukar jag lägga paketet i denna :) .

Brukar tycka burkarna på loppis brukar vara så fula :D vi har inte så bra utbud. Plus att jag vill ha en typ nu!

Den gamla plåtburken jag hade som barn, den med Hans o Greta o Häxan på. Den rymmer nästan ett 2 pack Wasa Sport i alla fall.
Det är skönt att ha bröd i plåtburkar då jag hoppas att inga eventuella kryp kan ta sig in. Inte för att jag har några, men ifall....

Liknande trådar

Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
349
Senast: cili
·
Mat Hur förvarar ni isbitar i frysen? Jag har tre sådana där isbitsformar från IKEA, men när jag gjort isbitar i dem tycker jag att bitarna...
Svar
13
· Visningar
631
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka