Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andalusier, Fredriksborgare, Frieser och Knabstrupper = AR
Min är dessutom redan Knabstrupper- Fredriksborgare.
Hon är dessutom linjeavlad på Hugin derför faller Zeb den enda hingsten som jag verkligen gillar bort, jag skulle däremot aldrig drömma om att beblanda min häst av barock typ med ett halvblod.
Frediksborgare är ju ett aldeles utmärkt val.
Blir nyfiken!
Finns det några fina Fredriksborgare i Sverige?
Jag har letat på weben men inte hittat någon.
Jag är som du förstår förtjust i den typen av hästar.
Jag gissar att stoet i fråga är efter Faust då finns det inte många "stora" kvar.
/jenny
I Sverige är det inte tillåtet att regga nya okända prickar, när det blev på det viset vet jag faktiskt inte men det är nog inte allt för länge sedan.
Pratade med Claes Engerström i veckan som gick ang detta.
Jag hoppas du finns kvar på Bukefalos. Jag har en dotterdotter till La Mie här hos mig, och skulle behöva bilder på henne om du har?Re: Åh vad spännande!!
Tack för tippset om Figaro han och hans far var med på min lista men jag kommer inte i håg just nu om det var stammen eller själva livet som var kuggen i hjulet.
Jag har inte läst den boken som du nämde men jag skall omedelbart ta mig ann uppgiften, vad heter den och vet du vart jag kan köpa den? jag kollar Bent´s hemsida i alla fall.
Jag har en valack E: Zeb U: Sussen som jag köpte av Bent Mogensen i Uddevalla, numera bor båda föraldrarna på Mariebergs Gård i Kungälv och min häst har en helsvart lillbrorsa som bor där. Och så har jag ett sto (lånat för avel ev köp) E: Zeb U: La Mie och även hon kommer i från Bent Mogensen.
Det fins bilder på valacken och hans kompisar på min hemsida www.sorslattsgard.se sidan är inte uppdaterad på över ett år och man måste ha chockvawe och tålamod för att se bilderna.
M.V.H. Carina