Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det låter som att du behöver göra en återkoppling med din veterinär angående flera frågor - har de inte telefontid på kliniken?Fått råd att tvätta min hund med klorhexidin schampoo i väntan på undersökning för klådan. Då jag inte får tag på kliniken frågar jag här: hur ofta ska det göras? Varje dag? Hon har enbart klåda, ingen yttre påverkan som sår/eksem eller dylikt.
Ge inte hunden foder som innehåller spannmål så slipper den klådan.Fått råd att tvätta min hund med klorhexidin schampoo i väntan på undersökning för klådan. Då jag inte får tag på kliniken frågar jag här: hur ofta ska det göras? Varje dag? Hon har enbart klåda, ingen yttre påverkan som sår/eksem eller dylikt.
Oj vilket tvärsäkert svar, det behöver inte alls stämma. Hundar kan precis som människor lida av många, många olika typer av allergier/överkänslighet. Allt från kvalster, till enbart nötkött eller gröna ärtor och sjuhundra saker därutöver.Ge inte hunden foder som innehåller spannmål så slipper den klådan.
Det var över 10 år sedan men jag badade min NewFoundland varannnan dag med Klorhexidinschampoo i en period när han var under utredning för allergi. Viktigt att föna torr efter.Fått råd att tvätta min hund med klorhexidin schampoo i väntan på undersökning för klådan. Då jag inte får tag på kliniken frågar jag här: hur ofta ska det göras? Varje dag? Hon har enbart klåda, ingen yttre påverkan som sår/eksem eller dylikt.
Vad har du för belägg för det påståendet?Ge inte hunden foder som innehåller spannmål så slipper den klådan.