L
leva11
Hej Min grannes katt är gammal och är inte ute så ofta och det innebär ju att han inte nöter ner klorna,och nu för tre veckor sedan så ville dem ha hjälp med att klippa dem för dem hadde vikt sig på stackarn,då började han gå bra i gen men nu ringde dem i gen och sa att han vill ju knappt gå för dem är så långa och frågade om jag kunde klippa dem vist kan jag det men min tång är bort tappad,så hon köpte en egen så jag åkte dit i kväll men hon hadde ju köpt en klo tång till hund och det gick ju inte,Hans klor hadde ju vikt sig som en båge stackarn,Nu tjatar hon och riner hela tiden men jag kan inte åka och köpa en tång för jag har ingen bil jusst nu,och hon har inget körkort och hennes kille jobbar men det får ju hon lösa tycker jag.nu ringde hon i gen och frågade om man kunde klippa dem med en nagel sax och jag sa vet ej dem karnse spriker jag vet inte vad tror ni? nämligen så att jag har alldrig behöft klippa mina katter och så kan jag inte så mkt om dem,Jag sa ju också att vetrinären karnse kan göra det men det tänkte hon inte,hon har ju klös bräda som han använder,
Frågan är vågar man prova med en vanlig nagel sax ?
jag är osäker på det
Frågan är vågar man prova med en vanlig nagel sax ?
jag är osäker på det