Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag brukar nog inte klippa efter januari. När man ska klippa om hästen är nog väldigt olika. Beror ju på hur mycket päls den har och hur fort den växer. Den ena hästen här hemma har jag klippt 2 ggr nu men den andra har räckt att klippa 1 gång.
jag som ställer ut min häst klipper inte efter nyår, brukar få in sista klippningen i mitten av december.
Min pålle börjar dessutom fälla i januari/februari när det är börjar kännas att det blir längre ljusa dagar och jag vill inte störa fällningsprocessen heller genom att klippa...
Har gjort det någon gång och då har det resulterat i att hästen har fällt päls hela tiden istället fram till april/maj
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.