Riley

Trådstartare
Det klickar till i högtalarna när man uppdaterar en sida/klickar på en länk i min dator. Mycket irriterande eftersom det just förstörde en inspelning från webradio jag tänkte göra. Så: var finns inställningarna för att stänga av ljuden?

Sv: Klickljud

Kontrollpanelen|Ljud och ljudenheter|Ljud och i rullisten väljer du Inga ljud. Spara din aktuella inställning så du kan gå tillbaka till den sen.

Men när man spelar in så vill man väl inte ha några andra ljud än det man spelar in, eller?

Det ska finnas ett alternativ som heter "Start Navigation" eller "Börja utforska". Du behöver scrolla ned en bit i listan. Testa att ta bort högtalaren bredvid det alternativet, genom att välja None nedanför.
Bild

Senast ändrad:

Nej, men det enda ljudet som stör under inspelningen är ju klickljuden när sidan uppdateras automatiskt. De andra dyker inte upp förrän jag själv klickar på saker och får upp varningsrutor och dylikt och de ljuden vill jag ha kvar.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka