Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det klickar till i högtalarna när man uppdaterar en sida/klickar på en länk i min dator. Mycket irriterande eftersom det just förstörde en inspelning från webradio jag tänkte göra. Så: var finns inställningarna för att stänga av ljuden?
Det ska finnas ett alternativ som heter "Start Navigation" eller "Börja utforska". Du behöver scrolla ned en bit i listan. Testa att ta bort högtalaren bredvid det alternativet, genom att välja None nedanför. Bild
Nej, men det enda ljudet som stör under inspelningen är ju klickljuden när sidan uppdateras automatiskt. De andra dyker inte upp förrän jag själv klickar på saker och får upp varningsrutor och dylikt och de ljuden vill jag ha kvar.
Kropp & Själ
Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Hundavel & Ras Absolut. Jag är en av dem som är för förslaget. Jag är dock inte med i rasklubben längre och jag vill påstå att många av de som är för...
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.