klick i bakben

F

Fiatuff

Min fjording har under de två senaste veckorna haft klick i bakbenen, det klickar när hon går. Jag har hört att det kan förekomma på hösten när luften inte är så varm längre. men att det inte är något farligt med det alls. vill bara hör om det är någon som känner igen detta, och om det finns något att göra åt det? :confused:

Sv: klick i bakben

Klickar det som när det råkar klicka till i någon av dina leder?

Då är det troligen ligament eller trög ledvätska, inget att oroa sig för.

Sv: klick i bakben

hon går precis som vanligt helt rent alltså. finns inga tecken på markering. klickandet kommer på kvällarna.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 382
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
942
Senast: Fiorano
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka