Klädsel vid dressyr?

Shettistjejen

Trådstartare
Ska starta en (pytte) liten dressyrtävling, pollux, endast för klubben på ridskoleponnyer. Undrar nu om det går bra att jag rider i Jourpurs (utan chaps), vanliga färgade ridbyxor och typ, svart tröja/klubbjacka?

Sv: Klädsel vid dressyr?

Det går allt bra:)
Välj helst de ljusaste ridbyxorna du har. Om du har en vit polotröja hade jag tagit den och haft en svart v-ringad tröja över. Shortchaps är att föredra annars kan du ha svarta enfärgade ridstrumpor.

Lycka till! :)

Liknande trådar

Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 280
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
685
Senast: Gimlan
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III