Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar Elfasystemen, med backar, utdragbara byxhängare, skoställ, you name it. Superbra om man har lite utrymme - går att planera så det blir väldigt effektiv förvaring. Dock dyra de också, men borde finnas billigare alternativ av samma tanke?Ska göra om här hemma, så nuvarande vardagsrum kommer bli sovrum. Men behöver någon bra förvaring för kläder, lakan osv, har kollat på ikeas paxsystem men de är ju så dyra. Någon med en bra ide?
Jag gillar Elfasystemen, med backar, utdragbara byxhängare, skoställ, you name it. Superbra om man har lite utrymme - går att planera så det blir väldigt effektiv förvaring. Dock dyra de också, men borde finnas billigare alternativ av samma tanke?
Ja, absolut, var osäker på prisskillnaden bara eftersom ts skrev att Pax var för dyrt. Det jag gillar med elfa är att det inte krävs stommar, men beror ju på vad för typ av utrymme det handlar om också. Vi köpte några billigare varianter av elfasystem först, men de blev så fula att vi tog ner. Nuvarande Elfa lär dock sitta tills huset rivs gissar jag, satan vad de sitter...Går ju att göra egen planering med Ikeas pax också, med skoställ, byxhängare osv. Pax tycker jag dessutom är snyggare än elfa, och uppfattade pax som billigare, om än långt ifrån gratis. Den stora skillnaden är väl att pax utgår från garderobsstommar, vilket inte elfa gör. När vi inredde vår lilla klädkammare använde vi pax, visst kostade det en del, men det blev såååå bra. Har tyvärr inte sett något billigt alternativ som verkar i närheten så bra som pax/elfa.
Ja, absolut, var osäker på prisskillnaden bara eftersom ts skrev att Pax var för dyrt. Det jag gillar med elfa är att det inte krävs stommar, men beror ju på vad för typ av utrymme det handlar om också. Vi köpte några billigare varianter av elfasystem först, men de blev så fula att vi tog ner. Nuvarande Elfa lär dock sitta tills huset rivs gissar jag, satan vad de sitter...
Vad har du för stil i sovrummet?Ska göra om här hemma, så nuvarande vardagsrum kommer bli sovrum. Men behöver någon bra förvaring för kläder, lakan osv, har kollat på ikeas paxsystem men de är ju så dyra. Någon med en bra ide?