F

Fejka

Jag behöver några e-butiker där man kan köpa fälttävlans kläder och utrustning,har letat å letat här men hittar inget:(

Sv: kläder!

Jag behöver några e-butiker där man kan köpa fälttävlans kläder och utrustning,har letat å letat här men hittar inget:(
Man måste ju inte ha "speciell" utrustning. :idea:
Väst är obligatorisk finns olika sorter.
Terrängskydd finns flera olika.
Klocka finns hos de vanliga.
Så de "vanliga" butikerna har det...

oj,jag kanske borde vart tydligare,men sånna fräcka färgglada kläder,som tp jockeysar har:angel: :idea: :D

Är nog bara det du kan göra, fanns en firma som sydde dressar och matchande schabrak för några år sen men jag kommer inte ihåg va den heter eller om den överhuvudtaget finns kvar.

Liknande trådar

Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Mirre
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 262
Senast: Badger
·
Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
428
Senast: tgd
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat