Ska tävla på söndag och då ska jag ha ett par beiga wrangler, bruna boots. en svart slinky men en slinkyväst utanpå med beiga mönster på i fram och en svart hatt..och naturligtvis svart skärp med buckla.

Svarta Wrangler,rödbruna boots, vit "strå"hatt,svart skjorta, Buckle, Bulltie och svarta showchaps. Pållen har under tävlingar bett och träns med silverbeslag. Under tidigare tävlingar har han haft manen tjusigt flätad och hopknåpad i fiskrensmönster med silversnoddar, men då det tar ca 1½ timme att fixa, så skippar vi det på söndag, 12e okt, det får bli något enklare i frísyrväg då.
/TIGERHEART

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 718
Senast: Badger
·
Småbarn Det är mycket kring kläder just nu när hösten är igång. Hur märker ni barnens kläder? Vi har klisterlappar och de sitter ju utmärkt på...
2
Svar
22
· Visningar
1 037
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 744
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka