S
Sirisiri
Var hemma hos en kompis igår och tog lite bilder på hennes buse. Han heter Zimba och är en 1 år gammal huskatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han tar attacksprång mot nåt man kan fånga!men va gör han på sista Det ser för skojigt ut
Kameran tar 3 bilder per sekund och på tiden mellan knäppen kommer en busig kisse ganska långt. Kompisens dotter kastade en leksak mot mig, som Zimba drog efter. Hade tur några gånger och fick kortet taget mitt i språnget. När jag lärt mig kameran bättre kanske jag kan fota i läget slutarprioritet och då kanske jag kan få skarpare biler. Men att vara utomhus tror jag är nödvändigt. Har provat med Mis i sängen, men det blir bara suddigt. Hon blir helt rabiat när hon får jaga husses hand under överkastet. (Det var en av de grejer jag var noga med att INTE låta henne göra innan husse kom in i bilden... )Läckra bilder!
Att du hinner ta i rörelsen, mina hinner till andra rummet innan min kamera tar kortet :smirk:
Komma hit och fota busiga britter?
Nä, jag är också noga med det. Du kanske skulle komma nu framåt höstkanten, Chris har 2 kullar smått Eller hittills bara en, men väntar den andra när som helst.