kissar ofta och mycket

_Aldís_

Trådstartare
Igår var jag nere i stallet och byggde hage..då såg jag att mitt sto på 8 år stod och kissade..inget konstigt med det.. men när jag sen hade longerat i tio minuter för att hon ska få springa av sig lite så kissade hon igen...hm:confused: sen red vi ut en sväng ..ja då kissar hon igen ...sen när vi kommer tillbaka och hon står i boxen en gång till!!! Hon visar inget tecken på att vara sjuk eller nåt men det kan ju inte vara normalt??!!! det är inga brunstskvättar utan det kommer rejält..

Vet ska komma ut idag och vaccinera så då ska jag fråga honom men ändå...verkar jättekonstigt...:confused:

Sv: kissar ofta och mycket

Min unghäst dricker och kissar massor med, överallt. Tror mest att kissandet kommer av att han gillar att leka med vattenkoppen. Han är frisk i övrigt, men kissar kanske inte så som din! Skulle vara intressant att höra vad fler säger om detta. :)

Sv: kissar ofta och mycket

jag har inte sett att min dricker mer än vanligt...vet skulle komma nu vid fem men han hade nåt akut så jag får vänta med mina frågar tills ikväll..jobbigt för jag tror alltid det värsta..:grin:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 578
Senast: Freazer
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 905
Senast: Twihard
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 501
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka