Kiss och bajs = KUUUUL

Sv: Kiss och bajs = KUUUUL

önskar min sambo på 40 kunde växa ur det...:D

här springer han och barnen runt och ropar bajskorv till varandra
*suck*

Börjar tvivla på att min 7åring någonsin ska växa ur det ;)
Hmm...och min 24åriga sambo med nu när jag tänker efter.

Hon har dock uppgraderat lite nu, nu är ju rumpor och bröst och snoppar otroligt roliga, givetvis tillsammans med kiss och bajs och fisar. Men jag tycker inte att det gör nåt, hon behöver skratta. :) Man får dock säga till ibland att Nu är vi bland folk, så inget sånt prat nu.

Jag jobbar ju med barn i den åldern så jag är ganska härdad och kan hålla på lika mycket själv. Så hon kommer nog hålla på tills hon är 14 och allt plötsligt blir jääääättepinsamt. ;)

Min snart 3 år gamla son tycker att ordet bajs är så otroligt roande att det numera ingår i nästan varenda mening han säger. Ni har väl alla hört sången

"En bajsarbagare här bor i staden
han bajsar kakor mest hela dagen
Han bajsar stora, han bajsar små
han bajsar några med bajsar på".

Denna vackra visa får vi föräldrar höra ett x antal gånger om dagen. Oerhört charmerande :o.

Nä men min trettonåring..bajs och sex det är grejer det!:D

Alexander pruttade i armhålan så axeln blev inflammerad och svullen.

Jaaaa så klart! :love:

Vissa stora fördelar ser jag med bajsintresset.

Barnen ÄLSKAR att mocka ut hästBAJS ur hagarna :idea:

Är det bara jag som avskyr bajsåldern? Isaac snart 6 är lite äcklig ( ursäkta) då han fiser och rapar var han än är och garvar nästan ihjäl sig över det och jag skäms ihjäl över min ouppfostrade unge......

Jag AVSKYR att tvingas lukta på någon annans smygare och kräker nästan rakt ut över det, men för honom är det roligare ju mer det stinker;)

Stackars mitt barn då, som kommer att växa upp med två föräldrar i kiss och bajsåldern :D.

När jag frågar min sambo vad vi ska ha till middag så svarar han alltid: "men bajs vore ju gott!"
Då svarar alltid jag: "men det åt vi ju igår, jag börjar bli trött på det".
Värst är det när man går på affären, folk stirrar :angel:

...tycker era 4-åringar det också?

Och som med mycket annat så trodde jag att detta också skulle komma senare......

I dag har jag åkt mellan Höör och hemmet med en liten son i baksätet som frågat, mamma kan du säga flajsbajs, kan du säga blajsbajs, kan du säga ploskbajs, kan du säga dojsbajs och alla andra tänkbara och otänkbara låtsasord på bajs. :D

Bajsboken ligger dock kvar i garderoben än. Tillsammans med Hårboken, Kärlekboken, Maskboken, Dödenboken och allt vad de nu heter. :love:

/Timsetim

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka