Kavaj tips (:

H

hopponny

Har önskat mig en kavaj i julklapp som jag själv ska få prova ut, men den får inte kosta skjortan, hade ju helst valt en JW men det är för dyrt för mig :(
Så nu vill jag ha erat tips, vilken fin hoppkavaj passar på en 160 lång normal bred tjej. Det gör inget om den sticker ut lite men den kan vara normalt svart också :)

Sv: Kavaj tips (:

Mountain horse har också en del fina kavajer i inte alltför hög prisklass, t ex denna (var rea också:banana:)

Liknande trådar

Utrustning Har ni tips på tävlingskavaj som passar till långa smala ungdomar? Ca 160 cm lång men väldigt nätt i kroppen så de flesta kavajer vi...
Svar
3
· Visningar
628
Senast: MiniLi
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 272
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 573
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur