Kattutställningar

G

geeo

Hej!
Jag undrar om det är någon här som vet en bra sida där man kan se när och var de har kattutställningar, gärna i Göteborg eller nära. Jag ska inte själv ställa ut utan är mer sugen på att gå på några och kika på söta katter. :D

Sv: Kattutställningar

Jupp jag bor i Gbg nu. Tänkte att det kunde vara kul att gå en utställning någon gång, älskar katter och har två huskatter själv som jag älskar. Men tittar gärna på de fina raskatter som finns. :D

okej, där har jag ingen koll på när det är utställningar. Jag bor i sthlms skärdgård, Yxlan. Jag har en Helig Birma och min pappas ex har haft uppfödning av sådana. Men nu ställer hon bara ut. :)

Närmsta SVERAK-utställning i närheten av Gbg är i Kungälv den 1-2/12 i Kungälv, kattklubben Spinneriet har även KM den 3/11 i Gbg och det är ju en bra början om man vill börja ställa ut. Man kan ju även ställa ut inom IDP och deras utställningar kan du läsa om på http://idpnordic.se/

Göteborg är ganska utställningstätt, men årets två utställningar på Åby har precis varit. Det är som Nussikan skriver Kungälv första helgen i december som är nästa, och sedan GRK i februari i Mölndals Folkets hus. Spinneriets KM kommer säkerligen vara väldigt stort för att vara en klubbutställning, vi är ju en stor klubb både till antalet och till aktivitetsnivå (men det blir aldrig lika många raser representerade på ett KM)

Ja jag ställer ganska mycket, fast mest i västsverige och i norge när det blir nödvändigt (för att kunna ta dom högre titlarna). Jag föder upp Birma :)

Oh, va kul! :D Jag har en Birma och min pappas ex föder upp helig birma. Vi ska på kattutställning i mitten av december. Det är Alfakattens utställning då. ( hon är med där)
Vad heter din uppfödning?

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
599
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Hej! Min katt var hos veterinär i förrgår och fick öppnat en varböld (efter bitskada) och har drän. Hur länge är det vanligt att de är...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: CFrisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama