Jag använder också ÖKO plus. Det är väl en av få kattsandssorter man får lägga i naturen också. Egentligen ska kattsand sopsorteras, i alla fall här, men vem gör det?

Får erkänna att jag aldrig sopsorterat någon - bara slängt i soppåsen direkt. Men med Öko kan jag antingen plocka direkt ur lådan ned i toan och spola, eller slänga med gott samvete...

Har funderat på de där starkt parfymerade varianterna, och hur hälsosamma de verkligen är för djur och natur.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi är ute på landet, utan tillgång till zoo-butik eller leverans från nätet hit. Vi använder vanligtvis Everclean lavendel till vår...
Svar
18
· Visningar
1 154
Senast: Puffindog
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
448
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka