MJLee
Trådstartare
Nu när advent och jul börjar närma sig, hur kattsäkrar ni hemmet? Naturligtvis inga amaryllis, julstjärnor eller liljor. Inte heller adventsstakar (har ändå inte plats att dubbeltejpa fast dem). Men grubblar på granen. Har en liten plastgran, ljusen är batteridrivna och kulorna är av plast. Dekorationerna är mjuka leksaker som ser ut som paket, snögubbar och liknande som jag har sedan jag köpte en julstrumpa i djuraffären. Inga presenter förutom några till katten utan band, men! Stort men, jag vill gärna ha lite glitter på grannen. Tips på vad som kan användas? Megara har inte visat något intresse tidigare jular men bara för att jag är säker på att hon inte bryr sig kommer hon käka på dem i år och akuten på julaftonskvällen är inte precis vad jag vill göra.
Förslag, hur gör ni andra för att se till att våra pälsklingar firar en säker och bra jul - ja jag vet, julbord är en nono, så då får hon lite rå köttfärs för att inte frestas av lax, prinskorv och skinka mm.
Förslag, hur gör ni andra för att se till att våra pälsklingar firar en säker och bra jul - ja jag vet, julbord är en nono, så då får hon lite rå köttfärs för att inte frestas av lax, prinskorv och skinka mm.