kattpensionat?!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare java
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 614
Status
Stängd för vidare inlägg.
J

java

Jag har lite panik! Nästa helg skall jag resa bort för att vara med vid ett stort evenemang.
Problemet är att mina kattvakter och övriga vänner är alla borta den här helgen!
Jag har uttömt i stort sett alla alternativ, och vet inte vad jag ska ta mig till.
Är det någon som känner till något BRA kattpensionat i Stockholmstrakten där man kan lämna katterna. Jag är lite tveksam till det eftersom mina katter är ju bara 8 resp 4 1/2 månader, så de är ju fortfarande kattungar.
:crazy: :crazy:

Det här blir lite för mycket annons/efterlysning för att vara tillåtet, så jag låser här.

Men samtidigt vill jag säga: glöm tanken på kattpensionat. Det är högsäsong nu, de är fullbokade sen länge. Vi som använder kattpensionat vet om det här, så vi bokar flera månader i förväg. Du får nog försöka hitta en annan lösning för katterna.

mandalaki/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 820
Senast: cirkus
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
2 138
Senast: Catsu
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så... 2
Svar
22
· Visningar
4 578
Senast: Kaching
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka