N

nilla_82

Min ena katt ska äta kattmat som innehåller hydrolyserade proteinkällor, så jag undrar om någon har förslag på kattmat som innehåller detta. Just nu äter han hills z/d low allergen.

Sv: kattmat!

z/d low allergen innehåller hydrolyserade proteinkällor så varför inte stanna kvar på det?
Det är ett väldigt bra foder, och prismässigt inte speciellt mycket dyrare än något annat foder jag känner till...
Skulle tro att Royal också har något allergifoder, men det vet jag inte vad det heter...

Sv: kattmat!

Jo jag vet att z/d innehåller hydrolyserade proteinkällor, men vet tyckte att vi skulle leta efter någon annan sorts foder som oxå inehöll det då min katt inte brukar vilja äta samma smak på foder speciellt länge, vore bra att ha något att variera med..

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: ufot
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 740
Senast: Krålus
·
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur