Wille
Trådstartare
Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte till någon annan affär i närheten som säljer den. Tänkte då beställa online för det är sällan jag besöker orten där jag handlar kattmaten. Gick till vetzoo och där kostade den 239 kronor vilket är cirka 40 kronor dyrare än vad jag betalar offline. Tänkte då att frakten ingick. Men icke. La två storpack i kundkorgen och det skulle tillkomma 59 kronor i frakt.
Hur jäkla svårt ska det vara att handla kattmat? Fröken kräsen vill inte ha annan mat, annat än när hon är på humör för det.
Köpte ju en liten förpackning av kattmaten när jag var till Ica idag, så vi klarar oss ett tag, men tänkte jag skulle slippa åka och handla kattmat på ett tag så tänkte bunkra. Hur fan jag än gör så får jag antingen inte tag i kattmaten i närheten eller så får jag betala hur mycket som helst för maten.
Var köper man billig kattmat online?
Hur jäkla svårt ska det vara att handla kattmat? Fröken kräsen vill inte ha annan mat, annat än när hon är på humör för det.
Köpte ju en liten förpackning av kattmaten när jag var till Ica idag, så vi klarar oss ett tag, men tänkte jag skulle slippa åka och handla kattmat på ett tag så tänkte bunkra. Hur fan jag än gör så får jag antingen inte tag i kattmaten i närheten eller så får jag betala hur mycket som helst för maten.
Var köper man billig kattmat online?