kattmat för Hårbollar

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Isidor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 514
I

Isidor

Hej vilken kattmat rekomenderar ni för en katt som får mycket hårbollar ???????

Sv: kattmat för Hårbollar

Jag ger Oliver kattmalt just nu eftersom han har problem med hårbollar, finns på tub och jag ger ca 1-1,5 g per dag. Hittils fungerar det bra och inga nya hårbollar har han fått.

Kollade precis runt då en av våra kattor har problem med upprepade hårbollar. Kattmalt hittade jag från Kruuse, därifrån beställer välsorterade djuraffärer och veterinärer.

Funkar tydligen med messmör också... ;) Kolla här

Tack :). Mina katter har aldrig problem med hårbollar, jag var bara lite nyfiken på vad kattmalt var. Men det kan jag googla fram.

Jag tycker inte kattmalt fungerar på mina katter. Däremot har de haft väldigt lite hårbollar sedan jag slutade med torrfoder.

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: ufot
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
13
· Visningar
854
Senast: Keb71
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka