C
Contezza
Jag blir så lessen!
Kan börja från början.
Jag har en medryttarhäst och då vi är tre i skåpet så får inte jag plats med alla mina grejer.
Så jag har ganska mycket grejer hemma i en låda.
Jag har två katter, en kastrerad hona på snart sex år och en kastrerad hane på fem år.
Förut när vi hade bara två låder gick hon på matorna och pinkade och jag blev less hela tiden.
Sen skaffade vi oss en tredje låda och tog bort alla mattorna (förutom vardagsrummet) och då blev det frid och fröjd.
Nu helt plötsligt har hon börjat igen att kissa på en massa saker varav det arga på mina hästsaker!
Jag blev så arg då jag skall tävla och jag har min tävlings schabrak där samt träns men dom vart ej drabbade av nå pink då schabraket var tänkt med plastpåse.
Det var en grimma,paddar och väskan som alla tränsen låg i som blev drabbade.
Visst det kan man tvätta men ändå det är inge kul att sånt skall hända!
Gör ren lådorna varje dag och har nå medel i så det skall lukta gott.
Fortsätter hon så här så vet jag inte vad jag skall göra.
Har förövrigt nu lagt på en stor sopsäck runt hästgrejerna så hon ej kommer åt dom nåmera.
Kan börja från början.
Jag har en medryttarhäst och då vi är tre i skåpet så får inte jag plats med alla mina grejer.
Så jag har ganska mycket grejer hemma i en låda.
Jag har två katter, en kastrerad hona på snart sex år och en kastrerad hane på fem år.
Förut när vi hade bara två låder gick hon på matorna och pinkade och jag blev less hela tiden.
Sen skaffade vi oss en tredje låda och tog bort alla mattorna (förutom vardagsrummet) och då blev det frid och fröjd.
Nu helt plötsligt har hon börjat igen att kissa på en massa saker varav det arga på mina hästsaker!
Jag blev så arg då jag skall tävla och jag har min tävlings schabrak där samt träns men dom vart ej drabbade av nå pink då schabraket var tänkt med plastpåse.
Det var en grimma,paddar och väskan som alla tränsen låg i som blev drabbade.
Visst det kan man tvätta men ändå det är inge kul att sånt skall hända!
Gör ren lådorna varje dag och har nå medel i så det skall lukta gott.
Fortsätter hon så här så vet jag inte vad jag skall göra.
Har förövrigt nu lagt på en stor sopsäck runt hästgrejerna så hon ej kommer åt dom nåmera.