bollen__
Trådstartare
Nu har min katthona börjat löpa. Eller inte nu, hon började redan förra månaden. Hon löper, har uppehåll några dagar, sen löper hon igen. Är det så hela tiden?
Hon ska kastreras, och jag ska ringa till vet. Men ungefär hur mycket brukar det kosta? Kan iofs fråga vet. om det också när jag ringer men tänkte vara lite förberedd. Har dålig ekonomi den här månaden men blir galen på katten.
Nu till min egentliga fråga. Är det vanligt att de börjar kissa på konstiga ställen när de löper?
Kisse har alltid varit totalt rumsren, tills nu.
Det började med att hon började kissa i badkaret (jobbigt, men ändå "bästa" stället iaf).
Sen kissade hon i killens nya datastol.
Sen kissade hon på golvet på toan.
Och idag har hon kissat på en tidning på toan.
Och samtidigt fortsätter hon att kissa i badkaret också.
Det är bara kiss, inget bajs. Det gör hon i lådan. Och lådan är rengjord men ändå gör hon såhär. Jag har provat med Fy! spray och Piss Off men det är ju svårt i badkaret också.
Är det vanligt att de gör såhär? Kommer det försvinna när jag kastrerar henne?
Eller kan hon vara sjuk? Min andra kisse kissade ju i sängar när hon hade UVI, men det gör ju inte denna. Inga "mjuka" ställen eg. ju!
Hon ska kastreras, och jag ska ringa till vet. Men ungefär hur mycket brukar det kosta? Kan iofs fråga vet. om det också när jag ringer men tänkte vara lite förberedd. Har dålig ekonomi den här månaden men blir galen på katten.
Nu till min egentliga fråga. Är det vanligt att de börjar kissa på konstiga ställen när de löper?
Kisse har alltid varit totalt rumsren, tills nu.
Det började med att hon började kissa i badkaret (jobbigt, men ändå "bästa" stället iaf).
Sen kissade hon i killens nya datastol.
Sen kissade hon på golvet på toan.
Och idag har hon kissat på en tidning på toan.
Och samtidigt fortsätter hon att kissa i badkaret också.
Det är bara kiss, inget bajs. Det gör hon i lådan. Och lådan är rengjord men ändå gör hon såhär. Jag har provat med Fy! spray och Piss Off men det är ju svårt i badkaret också.
Är det vanligt att de gör såhär? Kommer det försvinna när jag kastrerar henne?
Eller kan hon vara sjuk? Min andra kisse kissade ju i sängar när hon hade UVI, men det gör ju inte denna. Inga "mjuka" ställen eg. ju!