Kattfödsel!

Moffsan

Trådstartare
Skulle bara hem om på lunchen idag o kolla till hästarna o kisen som gick där hemma i väntans dagar... o när jag stod utanför dörren så tänkte jag att om nu inte Zilla står där o vill ut så måste hon satt igång o föda... o inte var där någon katt som stod beredd att springa ut genom dörren så in for man o fram till lådan... o jodå, där låg hon med två små knyten! :)
o det visade sig snart att fler va på väg så de blev två till små sötnosar... en sköldpaddsfärgad precis som sin mamma (gråblå/creme/vit) o tre vita, varav den ena hade en stor grå fläck i pannan, 4 precis som jag gissat o hoppats på!
Mamma Zilla e en vanlig bonnkatt o likaså pappa Tarzan (grannens vita hane som måste lyckats få till de precis dagarna innan han blev av med kulorna...)
Är så lycklig nu o hoppas bara de små liven förblir friska! :bump:

Sv: Kattfödsel!

Åh va härligt!
Hoppas de får må bra!

Vi vill se bilder! :bump:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 124
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Det är så att vi har tre katter för tillfället och vi vet inte alls hur vi ska göra med den äldsta längre.. Rasmus, som han heter...
Svar
10
· Visningar
1 474
Senast: soffa
·
Övr. Katt Behöver eran hjälp akut. I natt precis första timmen på dag 60 föddes S*Stolen Hearts´s(min första som uppfödare) och Lilla Ofelias... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
18 493
Senast: Sol
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 942
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka