Moffsan
Trådstartare
Skulle bara hem om på lunchen idag o kolla till hästarna o kisen som gick där hemma i väntans dagar... o när jag stod utanför dörren så tänkte jag att om nu inte Zilla står där o vill ut så måste hon satt igång o föda... o inte var där någon katt som stod beredd att springa ut genom dörren så in for man o fram till lådan... o jodå, där låg hon med två små knyten!
o det visade sig snart att fler va på väg så de blev två till små sötnosar... en sköldpaddsfärgad precis som sin mamma (gråblå/creme/vit) o tre vita, varav den ena hade en stor grå fläck i pannan, 4 precis som jag gissat o hoppats på!
Mamma Zilla e en vanlig bonnkatt o likaså pappa Tarzan (grannens vita hane som måste lyckats få till de precis dagarna innan han blev av med kulorna...)
Är så lycklig nu o hoppas bara de små liven förblir friska!
o det visade sig snart att fler va på väg så de blev två till små sötnosar... en sköldpaddsfärgad precis som sin mamma (gråblå/creme/vit) o tre vita, varav den ena hade en stor grå fläck i pannan, 4 precis som jag gissat o hoppats på!
Mamma Zilla e en vanlig bonnkatt o likaså pappa Tarzan (grannens vita hane som måste lyckats få till de precis dagarna innan han blev av med kulorna...)
Är så lycklig nu o hoppas bara de små liven förblir friska!