Katternas mat

E

Ellinore

Vad kan man ge sina katter om man inte vill köpa torrfoder eller våtfoder. Hur ska man blanda ihop en egen kattmat?
De katter jag har nu älskar våtfoder och torrfoder, och de verkar inte gå att ändra på, men jag tänker på katter jag skaffar i framtiden.

Sv: Katternas mat

Ellinore skrev:
Vad kan man ge sina katter om man inte vill köpa torrfoder eller våtfoder. Hur ska man blanda ihop en egen kattmat?
De katter jag har nu älskar våtfoder och torrfoder, och de verkar inte gå att ändra på, men jag tänker på katter jag skaffar i framtiden.

Lättare att få bra svar om tråden ligger under katter ;)

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: Krålus
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama