Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min tjock-tv dog och nu är det platt-tv dags. Men hur funkar det mer era katter? Jag ska inte hänga tvn på väggen, räcker det med stativ för att den inte ska välta när katterna går igång?
föräldrarna ställde sin på ett bord (vet ej om med stativ) sen satte farsan två skruvar i väggen och drog ståltråd mellan tv - vägg för att den inte skulle kunna välta
Vi har en Sony Bravia 40" och fyra katter och vi har valt att skruva fast tv:n i bänken (rejäl ekbänk). Till vår tv följde det med en rem som fästs på tvns: baksida och som sedan kan skruvas fast i bänken.
hade en tjock-tv innan och den var väldigt populär att hoppa upp och ner på, men platt-tvn har om inte ens varit nära på att hoppa upp på.
jag äger nog två väldigt intelligenta katter
Alla busiga katter som varit här sen vi skaffade platt-tv har aldrig varit i närheten av att välta den. Den står väldigt stadigt på tv-bänken på medföljande stativ.
Vår 42" har oxå klarat sej utan att bli vält, den står på en bänk, utan att vara fäst nånstans.
Däremot blev en av honkatterna förnärmad över att vi bytt tv, hon brukade nämligen ligga ovanpå tv:n i goa värmen och sova och på platttv:n får hon ju inte plats.
Juridik & Ekonomi Jag har svängt förbi ett hus till salu. Visste inte då att det var ett dödsbo men hade hanterat det likvärdigt oavsett. Ok att svänga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.