Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vissa tycker att katter är svårlästaNagon vill inte bli kliad pa magen. Visa bifogad fil 106920
Vadå jag tittar bara.. äntligen kan vi plundra julen igen.......
Förmiddagarna till klockan 12 här hemma... I natt hade hon dessutom, vält tvättkorg, knaprat i sig en halv kartong "a la bäverkonfetti på golvet" och tänt lyset i akvariet som varit nerstängt i ett halvår i sovrummet... Under tiden matte sov tungt för en gångs skull. Snabbröj... förutom kartongen, när jag var uppe och kissade. I morse var en bit till av kartongen demolerad, tvättkorgen vält en gång till och det har varit full speed spar tid, a la velodrom och bakdelssladd här i 2 timmar på golv, bord, fönsterbänkar och klätterträd... Ljusstakar och stjärna lyser och står än så länge pall... :PRåkade skriva inlägg nummer 2000 iförra tråden så håll till godo!
Tre gånger har vi rest upp granen. Det värsta är att den står så larmet säkert reagerar...
Jag gick ut å hämta posten... då låg den.. varje gång jag gick utanför dörren så jag gav upp och har packat ner den igen..Tre gånger har vi rest upp granen. Det värsta är att den står så larmet säkert reagerar...
Jag föreslog att sätta två krokar i taket och snören eller kanske snarare spännband åt var sitt håll.Jag gick ut å hämta posten... då låg den.. varje gång jag gick utanför dörren så jag gav upp och har packat ner den igen..
Är väl det isf.. har aldrig haft granproblem med nån katt innan.Jag föreslog att sätta två krokar i taket och snören eller kanske snarare spännband åt var sitt håll.
Jag känner med dig!@Caoimhe det finns fler garnjägare. Igår och imorse har jag rullat upp nystan som har rullat ut på golvet...
Det är ju din officiella ledtråd i SS numera, hon vill bara påminna dig om detTur att hon är söt... för periodvis är hon faktiskt lite påfrestande. Som när jag torkat av matbordet flera gånger för att försöka få till julklappsinslagning utan katthår i tejpen, och innan jag ens hunnit slå in första paketet så sitter hon där framför näsan på mig och är så nyfiken på vad som ska hända...
Visa bifogad fil 107026
"Vadå 'det passar inte att jag sitter här?' Det passar mig ju alldeles utmärkt! Se så, låt mig få se lite närmre på det där snöret nu..."