Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min älskar sin leksaksmus som har något i sig som prasslar/krasar, hon tycker om att slita och tugga på den - kanske det påminner om ljudet av krasande ben?Jag tror att en del katter helt enkelt har ett stort tuggbehov, de gillar att tugga på grejer. Det finns bra kattfoder, men så vitt jag vet saknar alla en sak: motstånd som påminner om ben. Kanske är det det krasande ljudet de är ute efter?
Minimannen tuggar på toalettborsten varenda-jävla-gång som jag går på toalettenMin katt fyller 1 år om en månad och hon har fått någon grej att hon tuggar på hårda saker. Favoriten är min datorskärm, som fått fina tuggmärken överallt
Kliar det i hennes tänder? När byter de ut mjölktänderna? Eller tycker hon bara det är skojigt att slakta datorer?
Min katt fyller 1 år om en månad och hon har fått någon grej att hon tuggar på hårda saker. Favoriten är min datorskärm, som fått fina tuggmärken överallt
Kliar det i hennes tänder? När byter de ut mjölktänderna? Eller tycker hon bara det är skojigt att slakta datorer?