Katt som äter damm/ spindelnät?

R8n

Trådstartare
Vi misstänker nu att våran katt som fått diagnosen magkatarr inte har det, utan går under källartrappan och käkar damm och/eller spindelnät då det är hårbollsliknande grejs han spyr upp och sover jag uppe med honom spyr han inte. Sover vi i källaren spyr han varje natt.

Men vad fattas katten om han käkar damm? :crazy:

Katten är 2 år gammal kastrerad innekatt, hane.

Sv: Katt som äter damm/ spindelnät?

riktiga råttor kanske?..:rofl:

näe..skämt åtsido.. jag har faktiskt ingen anning men har han tillgång till kattgräs?

Sv: Katt som äter damm/ spindelnät?

Ja, han har tillgång till gräs.

Veterinären säger att det kan vara något grejs i tarmarna som gör att han spyr hårbollar ofta. Kommer dock inte ihåg vad det hette

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 695
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 420
Övr. Katt i oktober 2016 köpte jag cornish Rex katter, en kastrerad hane som då va ca 5 månader samt hans några månader äldre kastrerade...
2 3
Svar
41
· Visningar
17 574
Katthälsa Min ungerska hittekatt är 13 år gammal nu. Kastrerad sedan 6 månaders ålder. Frisk förutom en atopisk dermatit, som hon får kortison...
Svar
11
· Visningar
2 061
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama