Katt problem.

S

spooky

Vi har en liten misse på 12 veckor som bajsar överallt förutom i lådan, Har prövat med allt, eller ja nästan allt, eller typ inget men jag vet ej vad jag ska göra, Min mamma blev mindre glad idag när atena hade bajsat i hennes säng :(:eek::angel:

Hjälp snälla !!

Sv: Katt problem.

1. Begränsa ytan kattungen rör sig över. Rumsrenheten är uppenbarligen inte befäst än.
2. Ställ fram flera lådor, gärna med olika strö i.
3. Straffa aldrig katten när det sker en olycka. Den gör inte på detta sätt för att vara dum. Den vet bara inte bättre. Sätt den bara på lådan, odramatiskt och beröm när den gör sitt på lådan.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 778
Senast: Rhinos
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 386
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar