Katt på bilen.

KonikNemo

Trådstartare
Hur sjutton får man katten att inte klättra på bilen?
Är det någon som har några bra tips, det är inte kul när man har en ny bil och den är full med tassar, dom har ju ganska vassa klor dom små liven.

Sv: Katt på bilen.

Enda sättet jag vet om är att sätta el i plåten, fungerar men är inte snällt.

Eller varför inte ha katten inomhus så slipper du repor i lacken och ev grannar med?:idea:

El i plåten? Kan tänka mig vilka rivspår det blir när katten inser sin situation när den väl stutsat upp på huvrn.. :angel:

när du ser kissen på bilen så ta fram vattenflaskan!! har dom fått sej ett par sprut så vet dem vad som gäller!! det är dock svårt att få dem att sluta.

Detta är tyvärr ett vanligt ptoblem och något som kommer att kvarstå så länge folk har katter rännande ute. Vi fick lacken på en ny bil full med rispor pga grannarnas val att ha katter.. :grin:

Detta är tyvärr ett vanligt ptoblem och något som kommer att kvarstå så länge folk har katter rännande ute. Vi fick lacken på en ny bil full med rispor pga grannarnas val att ha katter.. :grin:

Och sånt är fruktansvärt tråkigt!
Tänk om folk kunde ha sina katter inne!

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
566
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
756
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17