katt med diarré

Nu har det inhandlats foder, tillskott och träckprovskit, hoppas på bättring och tackar för råd.

Köpte diarsanyl och Hills i/d.

Har en katt som är några storlekar mindre så måste ha fri tillgång till sitt foder, några bra uppfinningar så hon kan äta utan att magkatten kommer åt?

Har en katt som är några storlekar mindre så måste ha fri tillgång till sitt foder, några bra uppfinningar så hon kan äta utan att magkatten kommer åt?
Jag har byggt en utfodringslåda med kattlucka som går på microship. Funkar super! Finns ju även de med magnethalsband om man hellre vill ha det (eller om katten inte är chippad).

Göra nån liten låda med ett så pass litet hål att den lilla kommer in men ej den stora :)

Göra nån liten låda med ett så pass litet hål att den lilla kommer in men ej den stora :)

Ja jag får försöka mig på någon sådan lösning, bara det att stora Herr katt ser allting som är stängt som en stor kränkning och ska in till varje pris. Måste alltid låsa ytterdörren så han inte släpper ut innekatten och man kan glömma att gå på toa utan honom. Byrålådor öppnas till höger och vänster och tycker han det är för trångt kastar han helt sonika ut kläderna på golvet så han ligger skönt :D . Kul kille helt enkelt, ska bara försöka överlista honom.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: EmelieW
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: Sol
·
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
544
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10
  • Valp 2025