Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har två underbara katthonor här hemma som nu har blivit 6 månader =)
Vet inte om dom har blivit könsmogna,men dom har blivit otroligt jamiga och klängiga helt plötsligt.
Funderar på kastrera dom, ska jag kastrera båda samtidigt? Nån som vet vad som är bäst?
Jag skulle kastrera dem samtidigt, absolut. Ingen kommer vara särskilt sugen på att busa och irritera den andra så det är nog det bästa du kan göra. Låta dem vara konvalecenta tillsammans.
absolut kastrera dem samtidigt. Det är jobbigt när en är pigg och glad och ska busa igång den andra som skall vara konvalecent. Gör det på en gång, är redigt dags nu. =)
Jag tycker absolut att du skall kastrera dem samtidigt. Numer kan man kastrera honkatter via ländsnitt istället för buksnitt vilket ger mindre sår. En katt som inte är kastrerad brukar stå högre i rang än den som är det så även ur den synvinkeln kan det vara schysstast att fixa dem båda samtidigt så de slipper få tjafs om rangordningen. M.v.h
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.