Känsliga varnas

alenchik

Trådstartare
Min nya unghund luktar väldigt illa om baken (från analkörtlarna), hon har inte ont utan det rinner ut som ett genomskinligt klet när hon vilar eller annat, händer flera gånger om dagen och jag märker det när hon slickar sig där bak + stanken :crazy:, det stinker VIDRIGT i hela lägenheten och nu får jag hålla efter så att hon inte hoppar upp i varken säng eller soffa, har tagit bort min matta för att den lukten har gör att hela lägenheten stinker skunk, helt omöjligt då jag jobbar om dagarna. Har haft henne i 1 månad och det märks allt tydligare, kan det ha med fodret att göra? Min hane har aldrig haft liknande problem så jag undrar nu vad det beror på.

Sv: Känsliga varnas

Jag skulle tagit hunden till veterinären om det varit min hund, kan ju vara något fel?

Senast ändrad:
Sv: Känsliga varnas

Helt säker att det kommer från baken och inte från vulva?
Kommer det ut från sidan om analöppningen eller genom analöppningen?

Är nog läge med ett veterinärbesök. Vet du hur man gör kan du kanske testa att tömma analkörtlarna själv också.

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
416
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 677
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka