Kaninhoppning :D

Sv: Kaninhoppning :D

aw, vilken sötnos :)

jag hoppar inte med mina, skulle vilja, men ingen är direkt pigg på att hoppa... haha.
min "hoppkanin" som vekrligen älskade att hoppa är tyvärr död nu :(

tarzan1.jpg

Taack :D

Åh vad synd :( Min hoppkanin brukar hoppa utan sele :P Hon tycker det är skitkul :D

Min kanin tycker det är kul att hoppa men får ej göra det pga ögoninflammation.. Men om jag skulle ha honom ute brukar jag ha honom lös..

Min kanin tycker det är kul att hoppa men får ej göra det pga ögoninflammation.. Men om jag skulle ha honom ute brukar jag ha honom lös..

Missuppfattade jag dej eller menar du att jag aldrig har mina kaniner lös ute? :eek:

Missuppfattade jag dej eller menar du att jag aldrig har mina kaniner lös ute? :eek:

jag brukar också släppa min kanin lös ute då jag vet att hon aldrig springer utanför tomten, i sin höjd under häcken:D
men endel andra kaniner vi haft lösa ute lär sig att "våga" gå längre och längre bort och dom får vi ha i vår hage :)

Mina kaniner brukar alltid springa lös när jag har dom ute :D

Har många hoppbilder, men här kommer en på min bästa hoppare, Alexis, som blir 3 år i Maj :)
Kaniner-070425095.jpg

Hur högt? :p

Senast ändrad av en moderator:

Jag hoppar med min :D Snart ska jag även få hem en till kanin , en hoppavlad :p :bump:
Men här är en bild på den jag har nu:
IMG1747.jpg

Jag har en hoppkanin, men har inte hoppat med han på kanske 2 år :angel: för att jag tycker att det är tråkigt..

Jag har en fransk vädur, men han har inte lärt sig att gå i sele på rätt sätt :/ Men har tänkt att börja tävla med honom när han kan :P

Jag ska börja träna min kanin som kommer ikväll denna veckan. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund runt den 4de januari kommer tjejen som räddade min hund hit till borlänge från göteborg,och äntligen ska vi träffas!! :banana: :bump...
Svar
12
· Visningar
1 190
Senast: Iso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix