Kanin hande

T

Tuffa_tosen

Kan man para en kanin hane två gånger på ett år? typ en månad imellan?

Sv: Kanin hande

tror inte seriöst att din hanne skulle fara illa av att pippa lite oftare än så heller....snoppen är till för att användas...

Klart man kan använda hanen 2ggr på ett år!, min kanin hane blir väldigt glad när han ska "göra kaninungar" med en hona...hhehe han skulle nog bara bli gla om han fick göra det lite oftare (men med olika honor såklart):smirk:

han vill nog gladeligen sätta på en kanin varje dag, du har väl hört uttrycket "knulla som kaniner"? :D

Haha:P okej, de är inte min hane, men hanen som jag ska para min kanin med. Första gången så, bra med råd:)

Sv: Kanin hane

Hej, när kanin ungarna har kommit, ungefär när kan man börja ta ut dom på våran altan? Och när kan dom komma in för första gången. (Dom kommer födas och bo ute) När kan man börja vänja dom vid koppel? Första gången för mig och honan.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·
Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: vinkelina
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: KesoNeso
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 567
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix