- Svar: 25
- Visningar: 2 868
Shane Rose satte sig på en häst iklädd en neongul Borat-mankini.
Nu riskerar den australiske ryttaren att missa OS.
Nu riskerar den australiske ryttaren att missa OS.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med dig.Gud så löjligt... hoppas de bestämmer att han inte ska få några vidare repressalier. Det ska väl få finnas humor i sporten också, ingen häst kom till skada! Pryda människor som anmäler...
Håller med dig.
Malin Bayard och någon mer hoppade väl maskeradhoppning i Globen för typ 20 år sedan i underkläder?
Det mest rafflande var att hon inte bar hjälm! Mankinimannen hade hjälm!Håller med dig.
Malin Bayard och någon mer hoppade väl maskeradhoppning i Globen för typ 20 år sedan i underkläder?
Men va?! Däremellan kan folk få bete sig tydligt illa mot hästarna osv utan att någon gör något eller ens funderar på att granska det, för att någon är känd och duktig tävlingsryttare. Men att ha på sig fel KLÄDER på en MASKERADHOPPNING ska kanske göra att någon missar OS?!
Förutsatt att det inte egentligen handlar om något helt annat, typ hästmisshandel, som inte framkommer i texten, så tycker jag att det här är helt absurt.
Den andra var Maria BäckströmDet var maskeraden i Scandinavium i mitten på 90- talet om jag inte minns fel där hon hade raff set, kommer inte ihåg vem den andra var.
Och han här med hela paketet fritt fick inga klagomål?
Ja precis.Håller med dig.
Ett perspektiv jag sett i diskussionen är att det är "ganska tondövt" att som man rida runt i princip naken och "tvinga" andra att se på. Håller med om att det absolut inte ska resultera i ett missat OS, men jag tyckte det var ett intressant och rimligt perspektiv att diskutera.
Och för mig är det mycket beroende på kontext. Jag skulle inte vara lika brydd för nakna kroppar eller mycket hud på stranden, men jag ser kanske inte riktigt "behovet" av det på en tävling.Det beror ju på hur man ser på nakenhet. Personligen är jag inte så brydd och tycker att nakenhet inte nödvändigtvis har en sexuell laddning. Jag tyckte att det var roligt det han gjorde! Jag tycker också att många hade mått bra av att minska på den laddning nakna kroppar har för dem.
Och för mig är det mycket beroende på kontext. Jag skulle inte vara lika brydd för nakna kroppar eller mycket hud på stranden, men jag ser kanske inte riktigt "behovet" av det på en tävling.