Kan man se att jag har besökt någons profil på facebook?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Miss Psyco B
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 47 764
M

Miss Psyco B

Som rubriken lyder. Jag tänkte ju inte två gånger innan jag klickade. Jag vill ju egentligen inte att personen i fråga ska se att jag har varit där... :crazy: Kan tillägga att jag har tittat i personens fotoalbum eftersom det inte fanns något profilfoto, jag var bara så in i h-vete nyfiken. Gahhh!

Går det att göra något åt i efterhand? Fick lite panik så jag avaktiverade mitt konto. Hjälper det? Ändrade också alla sekretessgrejer till att bara visas för vänner... hjälper det då?

Faktum är föresten att jag inte vill gå in där alls. Jag trodde i min enfald att jag ville veta, men det vill jag faktiskt inte... F-ck f-ck f-ck. Och ja, jag uppför mig som en tonåring... Men det var länge sedan sist så...
f-n f-n f-n...

Ska tillägga att jag har använt sökfunktionen, men jag är väl ingen hejjare på det för jag hitta inga trådar om detta trots att jag har för mig att det har varit uppe förut.

Så nu facebook gurus. Hjälp mig!

Sv: Kan man se att jag har besökt någons profil på facebook?

Nej det syns inte att du varit och kollat =)

Går det att stänga sitt konto på FB? Trodde inte att det var möjligt?

Du behöver inte oroa dig på nåt sätt, man ser inte vilka som varit inne på ens profil.

Tack gode gud... :crazy: det var nära ögat, en annan är ju inte så välbevandrad i facebook världen och minns ju Lunarstorm (för hundra år sedan) där man såg vilka som varit inne och snokat ;)

Jag tror att jag lugnt ska aktivera mitt konto igen...

Ser man inte vem som har kikat på ens bilder heller alltså?

*är inte alls nojjig nej då :angel:*

Nope finns ingen som helst besöksfunktion, så du kan lugnt snoka vidare ;)

Vad skulle man göra utan Buke? Tyvärr var det inte roligt snok... Vad f-n kan inte folk vara singel resten av livet för när man har fått dom på hjärnan :p

Läste i någon brittisk tidning förra veckan att det fanns en ny besöksfunktion, blev lite scary och har knappt vågat logga in på facebook sedan dess. :p Måste våga öppna tidiningen igen och se vad det egentligen stod...

Nu vill jag inte skrämma upp dig, men för några månader sedan fick jag skickat en applikation till mig som kunde visa vilka som varit på ens profil och tittat. Det är inte automatiskt utan man måste aktivera den, men det finns en sådan funktion

Nu kommer vi inte och skräms här hörrö du du!:o Jag har faktiskt fortsatt snoka. Så kan du inte göra... :rofl: har dock lugnat ner mig lite eftersom jag inte hittat någon besöksfunktion...

Fuck... :crazy: hoppas personen i fråga inte har en sån... Har han det får jag väl ta det problemet när det kommer... :devil: :ar

Nu vill jag inte skrämma upp dig, men för några månader sedan fick jag skickat en applikation till mig som kunde visa vilka som varit på ens profil och tittat. Det är inte automatiskt utan man måste aktivera den, men det finns en sådan funktion

Jag har också fått en sådan och aktiverat den, men för mig funkar den inte.
Men sen vet jag inte heller hur den ska funka :p.

Jag har också fått en sådan och aktiverat den, men för mig funkar den inte.
Men sen vet jag inte heller hur den ska funka :p.

Det verkar ju väldigt lovande... :D det kanske är så fler... ? *hoppas*

Psycho! Heter du möjligvis Jessica? Dina Facebook-bravader verkar väldigt lika en för mig närstående vän som äär lite ..."klantig" vad gäller FB emellanåt.;-)

Jag vet inte riktigt vad den heter, men den dyker upp titt som tätt på Super wall (Jag har säkert 50 sådana förfrågningar där) .

Står typ; "tryck här så ser du vem som är inne mest på din sida"
Sen händer det inget mer än att den skickas runt till alla dina vänner och om igen.

En del har en application där man ser sin egen profilbild (alltså om jag skulle ha en sån application och du går in på min profil så visar den en bild på dig och över den står den ""Kivinas" latest visitors"). Men den applicationen funkar inte som den ska, den är bara en liten bluffgrej:D

F.ö älskar jag att man kan stalka folk på FB:angel:

Det där är bara en bluff-applikation! Man kan INTE se vem som besökt sin profil.

Det står tom ganska tydligt när man lägger till den applikationen att den INTE visar vilka besökare man har på sidan utan endast är till för att "skrämma" snokare genom att när man går in på en sida som har den applikationen så visas ens profilbild och så står det Välkommen Anna Håkansson! tex.

Det strider mot Facebooks policy att man ska se vem som är inne på sin profil så därför finns inga sådana "riktiga" applikationer.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka