Kan man hämta ut rek paket utan avi?

Cambrie

Trådstartare
Min kamera gick sönder förra veckan så köpte en ny som säljaren skickade på rek för att vara säker på att den kom fram.

Ser nu på spårningen att den är framme vid uthämtningsstället. Går det att hämta ut paketet trots att jag inte fått avin i brevlådan än? Den brukar gå med vanliga paket genom att visa upp mitt pass, men hur är det när det handlar om pass (är ju så nyfiken på kameran ;-)) Någon som vet?
 
Min kamera gick sönder förra veckan så köpte en ny som säljaren skickade på rek för att vara säker på att den kom fram.

Ser nu på spårningen att den är framme vid uthämtningsstället. Går det att hämta ut paketet trots att jag inte fått avin i brevlådan än? Den brukar gå med vanliga paket genom att visa upp mitt pass, men hur är det när det handlar om pass (är ju så nyfiken på kameran ;-)) Någon som vet?
Jag är inte säker på det här med pass om det gäller som leg men annars går det utmärkt att hämta ut paket och rek utan avi om du bara har kollinr så att de hittar försändelsen plus giltig legitimation. Jag kunde inte heller vänta på avin för ett objektiv som kom idag.

Hoppas du blir nöjd med din nya kamera, själv blev jag mycket nöjd med mitt köp :)
 
Eu pass gäller som leg så då provar jag, tack :). Jag tror jag blir nöjd, blev lite panik i söndags när kameran bara tog svarta bilder jag har ett fotojobb som ska vara klart - imorgon ;-)
 
Jag är inte säker på det här med pass om det gäller som leg men annars går det utmärkt att hämta ut paket och rek utan avi om du bara har kollinr så att de hittar försändelsen plus giltig legitimation. Jag kunde inte heller vänta på avin för ett objektiv som kom idag.

Hoppas du blir nöjd med din nya kamera, själv blev jag mycket nöjd med mitt köp :)
Pass gäller som legitimation. Det är provisoriskt pass som inte gäller :)
 
Det ska fungera utan själva avin, MEN jag tror du behöver numret på avin, kollinumret tror jag det heter. Det står i spårningen så skriv ner det och ta med till utlämningsstället! Jag tror inte dom får lämna ut paketet utan rätt nummer att knappa in i datorn.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
1 285
Senast: Ramona
·
  • Låst
Tjatter På allmän begäran så kör vi en omgång i år också! :D Reglerna: 1. Anmälan sker via PM till Big Santa (Nixehen), mer om anmälan...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 378
Senast: ullo
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 524
Senast: scizofren
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp