Kan inte spela upp film i datorn...?!

M

majjijann

Har laddat över en film från mobilen till datorn, men jag kan inte öppna den. Får då ett felmeddelande som lyder:

Det går inte att spela upp filen. Media Player stöder eventuellt inte den aktuella filtypen eller den codec som användes för att komprimera filen.

Vad göra? Filmen är i ett filformat som heter 3gp (?) och jag försöker öppna den i Windows media player.

Sv: Kan inte spela upp film i datorn...?!

efter lite googlande, så läste jag att kan du prova öppna den med videospelaren VLC (videolan.org), eller nyaste quicktime

Sv: Kan inte spela upp film i datorn...?!

Jag har ännu inte stött på ett enda filmformat som inte VLC kan spela. Så ladda hem VLC är min rekommendation. Det är gratis.

Liknande trådar

IT & mobiler Har några filmsnuttar på telefonen som jag skulle vilja redigera med windows movie maker, men dom går inte att öppna. det står: Det...
Svar
6
· Visningar
2 839
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 125
IT & mobiler Går det att byta filformat på en filmsnutt (filmat med vanlig digitalkamera) utan att filmen förstörs? Jag fick några filmer i formatet...
Svar
7
· Visningar
11 884
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka