Kan inte ringa "ej registrerad på nätverk" Hjälp?!?

strawberrysylt

Trådstartare
Ja.. suck, oteknisk som en gnu är jag. Jag kan inte ringa med min telefon, har gjort nåt strul med den. När jag vill ringa eller smsa står det ej registrerad på nätverk... vad gör jag då? Behöver ringa viktiga jobbsamtal så snabba tips vore guld värt! Har inget internet på telen, en samsung-någonting...

Tack!

//r

Sv: Kan inte ringa "ej registrerad på nätverk" Hjälp?!?

För mig brukar det hjälpa att helt sonika starta om telefonen! Alternativ nummer 2 är att stänga av, ta ut SIM-kortet, sätta in igen och starta telefonen.

I fall inte det funkar så kan du gå in i dina inställningar och "välja om" nätverket så att du registrerar dig på nytt på nätverket sas. Kan dock inte riktigt förklara hur man gör det, men jag har lyckats luska ut det själv en gång i tiden så sååå avancerat kan det inte vara :p

Tusen tack för ditt svar! Tyvärr verkar jag vara för korkad för att få den o funka ändå. Suck. Men jag får väl hoppas min Nokia 3310a inte har dött helt o hållet utan att jag kan använda den en sista gång, får väl ha laddaren i för batteriet e kasst bara.

//r

Har också en Samsung och den gör likadant!

Jag brukar prova många gånger och till sist funkar det. Ibland kan det också hjälpa att flytta sig. Vet inte vad det beror på men ge inte upp för bara du provar tillräckligt många gånger så går det.

A

Tack för ditt svar!

Jag tog fram min gamla Nokia 3310 o fick samtalen ringda på 4 min.. de ska va gamla grejor! :p:love:

Ska be min pojkvän hjälpa mig med samsungen när han kommer hem, kan inte han får jag väl bära laddaren med mej vart jag än ska o använda min 3310a i fortsättningen med^^.

//r

Liknande trådar

• Låst
Hästvård Lånade annan tråd först men tänkte det kanske lättare få svar om jag skriver direkt här. För att göra en lång historia jättekort...
Svar
5
· Visningar
1 541
Senast: TantEster
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 111
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.