Kan det här verkligen stämma?

Sv: Kan det här verkligen stämma?

Varför skulle man inte veta det:confused:

Ja det e väl inte helt omöjligt:)

På hästar kan man ju bestämma åldern med hjälp av tänderna men något liknande sätt finns väl inte för hundar? Om hunden är en korsning har den då papper där åldern finns dokumenterad? Jag tycker 23 år låter väldigt mycket för en hund.

Nä omöjligt är det ju inte. Men vart i artikeln framgår det att åldern är tveksam? Och varför ska man misstro hundens ålder för?

Nä omöjligt är det ju inte. Men vart i artikeln framgår det att åldern är tveksam? Och varför ska man misstro hundens ålder för?

Därför att den är väldigt gammal och den kan fortfarande hoppa upp i soffan. Och jag ifrågasätter det mesta (isht det som står i AB).

Jag träffade en pudel som var 21 år. Fortfarande ganska pigg och jag skulle ALDRIG gissa att den var så gammal

Det var mycket! Har inte haft hund på länge men trodde småhundar blev möjligtvis 14-15 max 18. Stora hundar 12-13.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka