Jag och mamma anmälde oss till valpkurs med valpen. Jag är medlem via hundungdom. Själva kursen kostar 500kr vilket är rimligt. Men sen lägger dem på 500 till för att man ska bli medlem. Alltså 1000:- . Eftersom att jag redan är medlem skulle dem se över saken... Dem kan väl inte tvinga mig att betala dubbla medlemskap? Kursen är dessutom urdålig. Min valp kan allt och det vi fick med hem att träna på var trix, herre gud! Dem andra fick typ kontaktövningar men vi kunde det så nu ska vi gå kurs för att träna trix!
Dessutom, det var få anmälda till valpkursen så dem har satt ihop vardagslydnaden med valpkursen. Mamma ska gå vdl med vår vuxna hund. Och det kostar 1000 för henne med
Hon är inte medlem men hon kommer ALDRIG utnyttja det medlemsskapet. Det är bara jag som tränar där med hundarna så dessa 500 går helt upp i rök! Kan dem tvinga en att bli medlem? Kursen är dessutom skit så egentligen skulle dem inte ha en krona!
Dessutom, det var få anmälda till valpkursen så dem har satt ihop vardagslydnaden med valpkursen. Mamma ska gå vdl med vår vuxna hund. Och det kostar 1000 för henne med