Aliche
Trådstartare
Nu har jag bestämt mig för att när jag sålt av en hel del saker som jag inte använder så ska jag investera i en bra kamera! Jag har just nu en ca 5 år gammal Canon Eos M3 som jag fick i present som är okej men ett av mina mål är att fota mycket mer och så småningom använda som prints hemma i min lägenhet, men också att generellt bli bättre på att fota. Så jag är ute efter en systemkamera som tar riktigt bra, framförallt skarpa, bilder i autoläge fram tills dess att jag blir bättre på manuellt läge. Inte någon enorm tung kamera men behöver absolut inte vara så lite och lätt som min M3. Jag är heller inte hardcore på att det måste vara en till Canon om det finns bra alternativ!
Jag gillar framförallt att fota naturmotiv och djur (mest mina katter just nu), kommer resa en del framöver och har planer på att besöka häftiga platser som jag då självklart vill föreviga
Jag hade tänkt mig runt 10' men jag vet inte om det är orimligt för det jag vill ha?
Jag gillar framförallt att fota naturmotiv och djur (mest mina katter just nu), kommer resa en del framöver och har planer på att besöka häftiga platser som jag då självklart vill föreviga
Jag hade tänkt mig runt 10' men jag vet inte om det är orimligt för det jag vill ha?