Kamera eller mobil. Hjälp mig...

tinafinis

Trådstartare
Är i smått behov av en ny mobil.
Min andra K750i glappar o kameran är cp (dålig + att knappen är dum) samt uråldirg.
Vill väldigt gärna ha c905 men vet inte om det är värt att köpa en mobil för så många pengar. En annan sa att så länge jag kunde ringa o smsa med min mobil så tyckte denna person att jag skulle köpa en kamera i stället.
Jag menade då på att en kamera är ju inte lika smidigt att ta med och man glömmer den lätt.
Han tipsa då om att de fanns en kamera som inte var så stor från olympus som även var stöttålig och tog helt ok bilder. Sökte runt lite men det verka inte finnas mera??

Och vad betyder c905 i??? i:et står ju bara med ibland.

Nån som har denna mobil o som tycker den kan vara värd pengarna om man behöver en kamera?
 
Sv: Kamera eller mobil. Hjälp mig...

köp en canon ixus den är lätt att ha med över allt och du får betydligt bättre bilder än vad en mobilkamera nånsin kan ge.
 
Sv: Kamera eller mobil. Hjälp mig...

Jag har en ixus 75 och min pappa en 85 dom är bra alla jag skulle ta den senaste vilket jag gissar på är ixus 90 (har inte kollat) tror den är på mellandagsrea-erbjudanden lite över allt kolla prisjakt eller pricerunner eller reklambladen från tex elgiganten, onoff osv.
 
Sv: Kamera eller mobil. Hjälp mig...

Jga skulle hellre ha en lite sämre mobil och en digital kamera brevid:)

Canon & Nikon har några små akamrer som är riktigt bra!
 
Sv: Kamera eller mobil. Hjälp mig...

Jag har en ixus 75 och min pappa en 85 dom är bra alla jag skulle ta den senaste vilket jag gissar på är ixus 90 (har inte kollat) tror den är på mellandagsrea-erbjudanden lite över allt kolla prisjakt eller pricerunner eller reklambladen från tex elgiganten, onoff osv.
Digital IXUS 980 IS tror jag är nyare om jag kollar på canons hemsida. jag kan inget om kameror.. Undrar om den kan vara bra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp