Kajsa och indra på kalhygget

Status
Stängd för vidare inlägg.
image-jpg.2006
Spännande värre, det har ingen av dem gått över. Testade Kajsas barbacka sadel på indra. Låg bra och ganska skön att sitta i. Tycker inte om att stigläderna hamnar så långt bak. Gick inte flytta fästet på denna modell. Men får betyget ok ändå. Unghästarna tyckte inte de kunde gå frammåt ibland. Stiga på ris, fy vad hemskt, tyckte prinsessan Indra. Fast går Kajsa måste ju hon.de är för sköna de där två. Unghästar som knappt går frammåt utan måste ha varandra som stöd hela tiden. Jag behöver inte vara orolig för att tempot blir för högt iallafall.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Var hos grannhästen, kajsa, idag med tinki och indra. Kajsa hade redan börjat hoppa innan vi kom och det såg lite högt ut tyckte jag för...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag är verkligen inne i ett flow nu när det gäller ridningen. Det är SÅ roligt, och som @Araminta skrev något som jag måste försöka ta...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 516
Senast: videnlis
·
S
Träning Hejhej , jag har då lite problem med hästen jag rider. Hästen är en valack, islandshäst och är ca 6 år. Jag har ridit han i 1½ år , och...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Zannaah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp