Kairouan ox

_carmenzita_

Trådstartare
Är det någon som kan hjälpa mig att hitta ett foto på denna hingst som visar sig vara morfar till mitt nya stjärnskott.

Sv: Kairouan ox

har hittat bild på allpedigree men vet ni vad han har gjort, alltså tävlingsform och resultat?

_carmenzita_ skrev:
Är det någon som kan hjälpa mig att hitta ett foto på denna hingst som visar sig vara morfar till mitt nya stjärnskott.

Är på jobb, men kan kolla när jag är hemma, dock tidigast till helgen...

jag har ägt en häst med honom som far.
min va väldigt trevlig, bestämd herre. väldigt pigg.
duktig i hopp/dressyr, bara ca 155 hög.

Har ridt in ett halvblod/arab-sto med honom som far. En mörgrå mycket trevlig dam som kanske var 155-160. Trevligt temperament och ordinär gång/hoppkapacitet. Såg inte ut så mycket som arab i typen...

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • Miklem träns !
Tillbaka